söndag 9 april 2017

Det ä tråkigt...

...när jag inte kan publicera bilder och text i samma inlägg :-(  ..när jag bloggar från mobilen..

Jag vill ju skriva text till bilderna ju men då misslyckas publiceringen :-( aaarrg :-((

-iallafall så har det varit en underbar vårdag idag på alla sätt å vis♡♡♡ ängela har haft kompisen meija här hela dagen och det har vankats både vitsippsplockning, lek i studsmattan å picknick ♡ å alla våra djur har hållt på med sina grejjer ;-)  katten pussel myser på våra axlar ♡ våran hund tiger fortsätter att gräva i sin egna lilla utgrävning i hagen hihi;-) osv♡

Å att inte förglömma!! "Mina" fåglar gillar min nygjorda "konstruktion" ;-) som jag gjort kring deras fågelbad♡  äntligen får jag ha fåglarna nära mig igen.  Äntligen.. ♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar