fredag 14 april 2017

Påskfirande å Trollskog...♡

Ja...nu pågår påskfirandet för fullt här i vår stuga:-)

Vår lilla stuga fylls av nära å kära av alla de olika slag :-) ♡
...det finns en skog här nära vår stuga...som jag kallar trollskogen♡♡♡ en riktig moss skog♡ det har blivit mitt favoritställe♡ en av mina 'kraftplatser'...♡
 Stundtals kan man tro att man är i tiveden...♡
 Solens strålar..bäcken som porlar...Denna trolska plats..♡
 Påsk tårtan som min fina brorson adam å hans mamma malin har gjort..Den blev skojjigt å ruskigt goo' ;-) å MÄTTANDE ujujuj
Skärtorsdagen spenderades i hjo hos svärföräldrarna å alla bonuskusiner till ängela:-) sååå mysig kväll å massa god mat:-)  å påskägg;-) här ovan är det påskäggsletning :-D

Jo..jag använder även instagram rätt så flitigt:-) hitta mig där så får ni även där se flera naturbilder♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar