torsdag 13 juli 2017

å till österlen vi for....


...ängela, jimmy å jag :-)
vi bodde hos lina å albin under helgen<3 å all den tiden så njöt vi så mycket vi bara kunde av österlens å lina å albins energi...<3

kände vi för något..så gjorde vi det..utan att tänka ;-)  vi bara gjorde...vi bara upplevde!! <3 det är lite så vi är mestadels.hehe;-)
men vi LEVER..... <3
"kedjemassage" :-) blandat med fotmassage å hårpill :-)  å när ängela masserade...hon va så söt lilla gumman <3 å dom där små händerna..<3
lina avnjuter en fotmassage av ängela<3 :-)
där ni är....där är det alltid en varm energi.<3

...när jag ser på detta underbara lilla liv som jag har fött till denna värld...å känner en så stark kärlek i hjärtat så det gör ont<3
....så kan jag inte av hela mitt förstånd förstå... hur man kan anklaga mig för att vara en dålig förälder och det ena med det fjärde....!!!!!  när det är jag som lever med detta lilla liv varje dag och följer hennes utveckling och ser hur hon växer som person osv...<3 när man bara träffar henne i regel 4 dagar i månaden och har mage att ens yttra sig om hur jaaaag uppfostrar mitt barn osv. DET gör mig arg! men har i och med detta lärt mig att en skilsmässa där den ene blir lämnad så görs ALLT för att "förgöra" den som lämnat..   så har jag förstått att det är i många fall tyvärr :-/ men stå på er därute!!! man måste få följa sitt hjärta..det är alltid det viktigaste<3

och har även lärt mig....att "äpplet inte faller långt från trädet" trots allt..
och att jag har den friheten att backa ett steg tillbaka från den som försöker ta av min energi...DET är en frihet...

och trots detta....ge kärlek...... (för att hämnas ger INGET..verkligen inget!!!) men jag kan ta ett steg tillbaka...!!
givetvis å åkte vi ännu en gång till cafe annorlunda vid stenshuvud utanför kivik<3  här har vi frossat i masse`gott å ätit från varandras tallrikar å länsat nästan allt haha ;-)
"någon" liten krabat vid namn ängela ;-b skulle ju prompt mixtra med parasollet haha så ja.....hahaha ;-D
våra små gullungar!!! <3 <3
ni är vårat allt!!!! vårat allt<3<3
havet väntar... <3 :-)
tre "galningar" påväg ner till stranden ;-)
jag å min "galning" ;-* <3
bästaste finaste underbaraste vän <3
å håååj va dom tjoa å skrek när vågorna nådde dom hehe <3

du....havet.....du betyder mycket.....mycket för mig...som skåneland gör...<3
jimmy va försteman att doppa sig ;-D
lina å albinen<3<3
<3


hihihi såååå himla söt ä du lille vän <3
nyfriserad? ;-)
..ja, vi va allt intressanta vi tyckte denna lilleman <3
bedårande alltså<3  å sen den stora tjuren bakom..
nu har jag verkligen förstått hur giftig verkligen björnlokan är (denna växt som är ovan här) finns många sånna nere i skåne märkte vi...    det räcker alltså att man rör dessa växter så får man alltså brännskador.....så om man faller in i ett björnlokebuskage....då skulle väl jag gissa på att...man är mer eller mindre död... usch..läskiga växter efter denna nya vetskap jag har fått om dem :-/
en av kvällarna så åkte jag, ängela å jimmy på en egen liten tripp.. bl.a till stenshuvud och där vandrade vi upp för berget  och kom inte ner igen förrens kl va närmare 22.30 på kvällen...
å vi va så otroligt stolta över våran lilla tjej som gick hela de 97 metrarna upp för berget utan att klaga<3
alltså...det är så vackert vad vår natur kan skapa.....<3
..mina två<3<3
det fattas bara skogsväsenà i denna bilden...<3


till slut kom vi upp till norra huvudet..å ja........helt otroligt vackert alltså......där uppe såg vi solen gå ner....med massor av svalor flygandes runt och över oss<3 aaa det var sååååå vackert....<3 om det ens går att förmedla den känslan i bild alltså..... men jag försöker i allafall


det kunde inte vara en mer underbar kväll...tack......<3
..ni...mina ljus......<3
vi mot världen......<3 å va vi kan hihihihi ;-) <3

...jag har skrivit om oändlig kärlek härinne på min blogg innan... men det känns som att det är nuuu som jag verkligen får uppleva den....<3  du ser.....mig....du bryyyr dig om mig till 200 procent....du älskar både ängela och mig ända upp till skyarna...<3 å du viiiilll göra saker med oss du vill vara med oss....förr så åkte jag å ängela mycket själva på våra utflykter...men du...du skulle bli jättebesviken om du inte fick åka med och uppleva med oss... aaa det är så nytt för mig...å jag kan fan i mej säga det.....att jag haaar inte innan dig jimmy....fått uppleva vad VERKLIG kärlek är...jag håller fortfarande på att försöka smälta in att du...en sådan som du verkligen existerar....är det DETTA som är kärlek....oaoooo..............<3
<3
våra små gryn spelar bingo<3

jag fullkomligt ÄLSKAR  denna bilden...<3  deras lek å glädje...deras små söta ansikten<3<3
hihihi <3
jag är fortfarande otroligt stolt över min konstnärsvän lina<3 och gör gladeligen reklam för henne på eget bevåg härinne <3 här har vi hennes visitkort :-) <3  kolla upp hennes verk....dom är otroliga...å dom talar till betraktaren....dom ger en reflektion och en tankeställare...<3

lek å bus vid kiviks strand<3

därute....stora stora havet...både vacker å lite skrämmande...som att havet är oändligt...
...att får känna havets vatten...att få plaska i det leka i det...<3  det kan jag leva på lääänge....<3 

..jag älskar dig....<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar