tisdag 11 juli 2017

Min medeltida klänning...

...fick jag hem på posten häromdagen :-) ÄLSKAR den♡ å dess fall...♡

kommer väl bli att jag inviger den nu på hova riddarvecka :-) 


- vi är nu precis hemkomna från underbara österlen<3 vi vart där nu över helgen å njöt så vi nästan sprack allehopa :-) <3

ni kommer få "skåda" ett eget inlägg härinne från våra upplevelser därnere inom kort....såklaaaart ;-)

jag har precis laddat ner alla dom bilderna å grejjat lite å så med det här nu...men det fortsätter jag med nästa stund som blir<3 för NU ska jag å min älskade fina å mest omtänksamma sambo äta lite kvällsfika här :-) bara för att vi kaaaan hihi för att vi har semeeeesteeeer hehe ;-)

vi njuter riktigt gott allllihopa av både sommarlov å semestrar :-)

hej då för ikväll ni iallafall;-)  

<3 KÄRLEK till er ALLA <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar