lördag 6 januari 2018

Två av tre....

...i våran familj har nu blivit med dreadlocks :-)

min vackra jimmy....verkligen inifrån ditt hjärta och ända ut......<3

jag fångade honom i detta ögonblicket....älskar det här fotot....<3

min ängel<3 många gånger sen vi träffades så har jag tänkt på att det är som att man har fått en gåva...genom att du kom in i mitt och vårat liv<3 för du verkligen är..kärleken själv..verkligen alltså<3





dreadlocks in tha`making ;-)

...å medans jag väntade så höll denna lilla GODINGEN mig sällskap :-) han heter skrot och va så hiiimla GOO ´<3  en liten amstaff som ääääälskade å pussas å kramas hihihi<3
jimmy blir väl omhändertagen av tjejjerna... ;-)
hädanefter så kan vi åka å göra våra "dreadfix" samtidigt skitbra juh :-)
hehe å flikar in här med lite bilder från köbildningen som kan råda här i huset ;-) pussel å totte brukar ha en viss köbildning till matskålen...men här noterade jag att detta även gällde till ytterdörren  :-D
*hihihi*<3

hittade även lite fler bilder från vårat nyårsfirande  ;-) så här kommer även dom inhoppandes här ;-)


så...GOTT NYTT`till er alla därute :-) 

hej hopp :-)